اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۸۶۸۹

بعید می‌دانم بازیکنی از پدیده جدا شود

بعید می‌دانم بازیکنی از پدیده جدا شود
مدیرعامل باشگاه پدیده مشهد گفت: چیزی در مورد حضور محمد قاضی در استقلال نشنیده‌ام.
۱۸:۴۰ - ۱۳ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

حمیدرضا کریمویی در گفت‌وگویی، درخصوص عملکرد تیم فوتبال پدیده و سیاست‌گذاری این تیم در این فصل گفت: خوشبختانه برنامه‌های مدنظرمان به خوبی پیش رفته و امسال در ابتدای فصل خریدهای خوبی داشتیم و بازیکنان با تجربه خوبی در اختیار داریم که جوانان پرتلاشی هم در کنار آنها فعالیت می‌کنند و این مساله باعث شده از عملکرد تیم راضی باشیم. 

وی درخصوص اینکه آیا برای نیم فصل پدیده اردویی را برگزار خواهد کرد یا خیر، گفت: طبق درخواست کادر فنی مثل ابتدای فصل اردویی را برای تیم مدنظر داریم و به احتمال فراوان راهی جزیره کیش خواهیم شد. 

مدیرعامل باشگاه پدیده در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد در نیم فصل قرار است محمد قاضی به استقلال بپیوندند، گفت: من چنین موضوعی را نشنیدم و در این زمینه تصمیمات لازم را کادر فنی می‌گیرد اما صحبتی درمورد حضور قاضی در استقلال نشنیده‌ام که بخواهم درموردش صحبت کنم. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنی از جمع پدیده‌ای‌ها جدا خواهد شد یا خیر، گفت: بعید می‌دانم چنین اتفاقی بیفتد؛ البته کارد فنی درخواستی برای جدایی بازیکن به ما ارائه نکرده ضمن آنکه هنوز درمورد بازیکنان مدنظر مهاجری چیزی را کتبا در اختیار ما قرار نداده است. 

کریمویی در پایان ضمن دعوت از هواداران فوتبال در مشهد گفت: مسابقه ما و گسترش فولاد روز چهارشنبه در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می‌شود و از هواداران فوتبال دعوت می‌کنیم که برای تماشای این مسابقه و حمایت از مردم زلزله زده کرمانشاه به ورزشگاه بیایند زیرا با همت هیات فوتبال و آستان قدس عواید این دیدار به مردم زلزله زده غرب کشور اختصاص پیدا خواهد کرد. 

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین